• Többféleképp megoldhatók a küldetések
  • És az NPC-k reagálnak a játékstílusra
  • Akár szanaszét lövöd a pályát
  • Akár csendben lopakodsz

A videojátékok illúzióromboló tulajdonsága a filmekhez és tévésorozatokhoz képest az, hogy a melletted lévő NPC-k ritkán reagálnak realisztikusan az előre szkriptelt interakciókon kívül arra, hogy miként végzed a dolgod a pályán. Nem igazán foglalkoznak azzal, hogy letérsz az útvonalról és nekiállsz lootolgatni vagy érdekességeket keresni. Azzal sem igazán törődnek, ha a fegyvert egyenesen rájuk szegezed. A Call of Duty: Modern Warfare 3 változtatni fog ezen a nemrég felfedett "nyílt harci küldetésekkel". A Sledgehammer Games elárulta, hogy az NPC-k másképp fognak reagálni attól függően, hogy hogyan viszed véghez a küldetéseket.

A The Guardiannek nyilatkozva Shelby Carleton, a játék írója elmagyarázta, hogy a Modern Warfare 3 narratívája finoman változik majd a játékstílusodra reagálva. "Úgy kellett alakítanunk a narratívát, hogy értelmet adjon ezeknek a különböző helyzeteknek, és a karakterek továbbra is önmagukhoz méltó módon reagáljanak" – mondta. Ez magyarul annyit tesz, hogy ha mondjuk Price-ként játszol, és Ghost ott van veled, ő mindig az adott helyzetekhez igazított dolgokat fog mondani és tenni. Ha hangos vagy, beszól. Ha lopakodsz, akkor megdicsér, vagy épp fordítva. A Modern Warfare 3 figyelni fogja a játékstílusod és ehhez igazítja az NPC-k reakciót, ezzel is emelve a realisztikusság érzetét. A játék november 10-én jelenik meg PC-re és konzolokra.

Vadonatúj missziókra és masszív többjátékos-élményre számíthatsz a Call of Duty: Modern Warfare 3-ban, amit most előrendelhetsz a Konzolvilágnál!