• Még mindig köhög a The Ascent
  • Néhány hibát kijavított az első nagyobb update
  • De sajnos még többet előidézett

A The Ascent egy korrekt twin-stick shooter, amely július végén jelent meg, és egy futurisztikus sci-fi világba vezeti a játékosokat egyedül, vagy akár négyfős csapatokban. Én személy szerint már nem játszom vele, de a zenéit mind a mai napig hallgatom. Időközben megjelent az első nagyobb frissítés is hozzá, de úgy tűnik, hogy még a korábbinál is bugosabbá tette a játékot. A 2.1.4-es frissítés múlt csütörtökön jelent meg mindenki számára. A patch notes szerint a javítás célja a kooperatív stabilitás javítása, a mentési fájlok sérülésének megszüntetése és a hibás küldetések javítása volt, de ehelyett – ahogy arról a Kotaku is beszámolt – sok játékos még több problémát tapasztalt, mint a frissítés előtt. A "cyberdeck" slot véletlenszerű törléséről vagy akár egész karakterek eltűnéséről szólnak a beszámolók, sőt, új, a korábbinál is rosszabb framerate-problémákról is keringenek panaszok, amik egyesek számára játszhatatlanná tették a játékot. Az összeomlások, bugos achievementek és kifagyások is megmaradtak, de legalább most már a PC-s játékosok is élvezhetik a ray-tracinget – ez is valami, nem?

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!