Bár a Bethesda elnöke megérti, hogy egyes fejlesztők miért adnak ki játékaikhoz már az első nap DLC-t, a játékosok érthetően továbbra sem szeretik, ha ily módon akarják kicsalni pénzüket. Hasonlóan rossz véleménnyel vannak az egyre több programban megjelenő mikrotranzakcióról.

Az Infinity Wardból zajos körülmények között kivált fejlesztők által létrehozott Respawn Entertainment csapata megérti ezeket az érzéseket, és úgy határoztak, hogy nem élnek ezzel a „lehúzó” lehetőséggel. Amikor Drew McCoy producert a megjelenés utáni tervekről kérdezték a Titanfall kapcsán, így felelt: „Erről konkrétan még nem beszéltünk, de azt elmondhatom, hogy nem tervezünk se első napi DLC-t, se mikrotranzakciót vagy hasonlót. Szeretném, ha az emberek tudnák, hogy nem akarjuk kicsalni a pénzüket mikrotranzakcióval, és nem akarjuk, hogy megvedd a játékot, betedd a konzolba, és azt lásd az első nap, hogy még több pénzt kérünk el tőled az újabb tartalmakért. A lemezen az lesz, amit megvásároltál, így akarjuk csinálni.”

A Titanfall, mely egy mecha központú online FPS lesz, háromévnyi titkolózás után az idei, 2013-as E3 alkalmával lett leleplezve. Single player módot egyáltalán nem tartalmaz, ami nem csoda, hiszen a fejelsztők célul tűzték ki, hogy valami újat mutassanak a multiplayer élmény terén. Hogy ezt elérjék, egyetlen csatatérre küldik a gyalogságot és a több méter magas mechákat, a Titánokat, ezzel eredményezve valóban újszerű, rendkívüli játékélményt. Erről viszont csak 2014-ben győződhetünk meg, de akkor PC, Xbox One és Xbox 360 platformon egyaránt, sőt, Patrick Söderlund, az EA Labels elnökének egy elejtett, diplomatikus megnyilvánulása után a Playstation megjelenés sem teljesen kizárható.

Titanfall -- Megjelenés: 2014 Q1 -- Gépigény: nem ismert