• Total War: Attila bejelentés
  • Időszámításunk szerint 395 a kezdő időpont, a Római Birodalom hanyatlik
  • Már a játék elején méretes erővel kezdünk, a kihívás pedig ennek megtartása lesz
  • Kibővült az ostromlás
  • Visszatért a családfa
  • Általánosságban javult a játékmenet
  • Total War: Attila megjelenés: 2015. február

Ahogy azt már a címből kitalálhattátok, a játék központi alakja, úgymond a főgonosz, Attila, a hun lesz, az időpont pedig időszámításunk szerint 395. Pontosan 360 évvel a Total War: Rome 2 kampánya után ugrunk bele az események közepébe, a két részre szakadt Római Birodalom pedig éppen a bukás szélén áll, ráadásul Európai keleti részén egy vad horda jelent meg. A nép retteg a közeledő lovasoktól, de meg is van erre az okuk bőven, a bibliai méretű pusztításra képes Attila ugyanis egy olyan erő, amivel szemben mindenki jobban teszi, ha meghunyászkodik -- nem hiába hirdeti a játék: a világod égni fog.

A Total War: Attila érdekessége, hogy a sorozat többi részével ellentétben már a kezdetektől méretes hatalommal kezdünk, a Római birodalom maradványainak ugyanis még a végnapok idején is ütőképes ereje volt -- de ez a helyzet rohamosan változik, ugyanis a politikai viszályok és a külső veszélyek mind a pozíciónkat fenyegetik, így a fő célunk leginkább a túlélés lesz. Ebben segít majd az, hogy a Creative Assembly finomított a játékmeneten: többek között kiterjesztették az ostromlás folyamatát (több év alatt morzsolhatjuk le az ellenállást), javítottak a politikai machinációkon, a civilek kezelésén, technológiai fejlesztéseken, továbbá visszahozták a családfákat, amit kiegészítettek azzal, hogy a famíliából vagy azon kívülről egy-egy emberünket a provinciák élére helyezhetünk, hogy a szakértelmük bónuszokat adjon illetve vezessék az ott állomásozó csapatokat. Mindezen felül új taktikai lehetőségek mutatkoznak be, köztük az, hogy barikádokat állíthatunk fel előre megjelölt helyeken, felégethetjük magunk mögött a földet, valamint figyelnünk kell a betegségekre, amik megbéníthatják a birodalmunkat, vagy, ha ügyesek vagyunk, lelassíthatják a támadókat.

A Total War: Attila a tervek szerint 2015 februárjában fog megjelenni, természetesen kizárólag PC-re. 

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!