Oké, lássuk be, a Capcom több mint derék munkát végez, ha remake-ek készítéséről van szó, ám sajnos ezt leginkább csak a Resident Evil-széria frissen kiadott epizódjain érhetjük tetten. Márpedig ennél jóval színesebb a japán brigád portfóliója - ott van például a Dino Crisis, amely kapcsán a Capcom lényegében úgy tesz, mintha sosem létezett volna. Na jó, egy Exoprimalt kaptunk idő közben, de nem kellett sok idő a furcsa multiplayeres játék bukásához. A kiadó-fejlesztő valószínűleg pénzt nyomtathatna azzal, ha olyan minőségben újrázná a 2000-es évek elejéről a Dino Crisis három epizódját, mint ahogy azt a Resident Evillel tette, de egyelőre úgy fest, a stúdiónak nincsenek ilyen jellegű ambíciói.
Szerencsére az igazán megszállott ősrajongók egészen másképpen gondolkodnak. Köztük Stefano Cagnani, aki Unreal Engine 5-ön állt neki a Dino Crisis 2 remake-elésének. A népszerű játékmotor hallatán ne szaladjon nagyon messzire a fantáziánk, nem érdemes szenzációs grafikára és végtelen összetettséggel kidolgozott játékmenetre számítani, ám mint rajongói projekt, abszolút megsüvegelendő, amit Cagnani összehozott. Csekkoljátok a trailert:
Kapásból feltűnhet, hogy az Unreal Engine 5-ös remake elhagyta az eredeti játékok fix kamerás megoldását, és hagyományos TPS-ként gondolta újra a széria második, az első résznél jóval akciódúsabb darabját. Nyilvánvalóan kissé fapadosnak tűnik a játék, az animációk is határozottan darabosak, de aki azt állítja, hogy a terepjárót üldőző hatalmas T-Rex nem néz ki baromi jól, az bizony hazudik!
Az igazán jó hír pedig az, hogy bárki kipróbálhatja a Dino Crisis 2 Remake demóját. Stefano Cagnani ingyenesen elérhetővé tette az eddig játékra kész build kisebb bemutató változatát, így egészen addig próbát tehettek vele, amíg a Capcom közbe nem lép a nemhivatalos rajongói kezdeményezés miatt.
Borítókép forrása: DSOGaming