Félelemmel vegyes izgalommal figyeljük a The Blood of Dawnwalker fejlesztésének menetét: az eddigi infók alapján egy jól átgondolt, remek játékmenetű alkotásra számíthatunk. Most viszont kiderült, hogy a játék grafikai motorja egy régebbi Unreal Engine 5-re épül, nem pedig a legújabb változatra, ami 25-30%-kal jobban teljesít elődjénél. Ezzel még nem is lenne baj, hiszen a fejlesztők folyamatosan szoktak váltani a legújabb verziókra, ám a Rebel Wolves ezt nem teheti meg.
És hogy miért nem? Mivel a régebbi változat jól ismert erős hardverigényéről és teljesítményproblémáiról, a fejlesztők kénytelenek voltak saját kódokat írni, melyekkel javítani tudták a motor képességeit. Igen ám, de pont emiatt nem tudnak a legújabb, 5.6-os verzióra frissíteni: a saját kódok nem lennének kompatibilisek az új UE5-tel. Ezek után már csak az a kérdés, a saját megoldásokkal mennyire sikerült "felturbózni" a régebbi UE5-öt, mennyire lesz stabil és optimalizált. Reméljük a legjobbakat!