Több olyan alkotás is lapul/lapult a Ubisoft tarsolyában, ami az istenért nem akar megjelenni, elég csak a számos alkalommal elhalasztott, végül azért csak napvilágot látott (de minek?) Skull and Bones-ra vagy a tragikomédiába illő Beyond Good and Evil 2-re gondolni. Mostanra a Prince of Persia: The Sands of Time felújítását is nyugodt szívvel belevehetjük ebbe a csokorba (mondjuk ott azért van némi mozgolódás), ahogy a Ubisoft Toronto műhelyében készülő Splinter Cell Remeke háza táján sem stimmelnek a dolgok, hiszen már két rendezőt is elveszített a 2021-ben bejelentett felújítás. Öröm az ürömben, hogy már látszik a három zöld pötty a sötét alagút végén.
2022 októberében számoltunk be arról, hogy elhagyta a fedélzetet a remake első rendezője, a 11 évig a Ubisoft kötelékét erősítő David Grivel, nemrég azonban feléledt a remény, kiderült ugyanis, hogy a rengeteg tapasztalattal (Grivel olyan alkotáskon dolgozott dizájnerként, mint a Far Cry 5, a Far Cry Primal, az Assassin's Creed Unity és a Splinter Cell: Blacklist) rendelkező alkotó ugyanis visszatért a céghez.
Nagy örömmel jelentem be, hogy újra csatlakozom az Ubisoft Toronto csapatához rendezőként, és a Splinter Cell Remake-en fogok dolgozni!
Az imént idézett LinkedIn bejegyzés alapján Grivel nagyon örül annak, hogy ismét ezen a szívéhez közel álló projekten ügyködhet, mi pedig annak örülünk, hogy így talán tényleg megjelenik a remake, ami kicsit olyan, mintha el lenne átkozva. Abban azért kár lenne reménykedni, hogy Sam Fisher már a december 11-i The Game Awards során előbújik az árnyékból (persze sosem lehet tudni), mindenesetre elég nagy pozitívum, hogy immár van olyan szakértő, aki felügyeli a munkálatokat. Szerintetek a Splinter Cell vagy a Prince of Persia: The Sands of Time modernizált változata jelenik meg előbb?
Borítókép forrása: Ubisoft