Bármennyire is jópofa volt a maga idejében, a Skylanders felett eljárt az idő, ám nem mindenki adta fel a szörnyecskés álmait az egykori fejlesztőcsapatból. Ezúttal nincs szó NFC-leolvasós rendszerről, kézzel fogható figurákról vagy bármi fizikai összetevőről: a Hatchery Games csapata teljes mértékben hagyományos videojátékként álmodta meg a Voidling Boundot - ez pedig valószínűleg a projekt előnyére válik majd. Na, de miről is van szó?

A Voidling Bound egy szörnygyűjtögetős akciójáték, amelyben egy magányos űrbéli kalandort alakítunk, akinek nem mellesleg az a heppje, hogy szeretné begyűjteni a galaxis összes furcsa lényét. Oké, ennél egy fokkal összetettebb a sztori, hiszen valójában egy intergalaktikus parazita-fertőzés ellen keressük a gyógyírt a kis szörnyek képességeiben. A lényeg viszont ettől nem változik: a kalandjaink során össze kell gyűjtenünk annyi szörnyeteget, amennyit csak tudunk, ezeket génmódosítással fejleszthetjük és személyre szabhatjuk, majd a tojásaikból kiküldve őket a csatatéren is kipróbálhatjuk, hogy mit tudnak a kis idegen lények, akiket közvetlenül, valós időben irányíthatunk.

Ha a fentieket olvasva egy-két dolog ismerősnek tűnik, akkor nyugi, nem vagytok egyedül. Butaság lenne azt állítani, hogy a Voidling Bound csupán a szörnyek, azok gyűjtése, fejlesztése és harcoltatása miatt egy Pokémon-másolat lenne (a játék a látványát és hangulatát tekintve is meredeken eltér), de mégsem lepődnénk meg rajta, ha a Nintendo jogászkommandója már vázolná az első keresetet. Ha a Palworld miatt hajlandók voltak jogi háborút indítani a PocketPair ellen, akkor a Hatchery Games sem érezheti magát teljes biztonságban.

Borítókép forrása: Rock Paper Shotgun