Az Overwatch népszerűsége töretlen, pláne keleten, ahol mindenféle rekordot megdönt. Az Activision negyedéves pénzügyi jelentéséből kiderül, hogy Kínában ez lett a leggyorsabban fogyó PC-s játék, ezzel letaszítva trónjáról a szintén Blizzardos Diablo 3-at, míg Koreában ez a legnépszerűbb internetes játék. A kiadó adatai szerint 500 millióan órát ütöttünk el eddig az Overwatch-ban.

Hogy ez pénzben mennyi, azt nem tudni, de az Activision nem zárt rossz negyedévet, az tuti. 1,57 milliárdos volt a bevételük (tavaly ilyenkor 1,04 milliárdot jegyeztek fel), és ebből 1,14 milliárd a digitális eladásokból jött, ami új rekordot jelent az Activision számára.

De nem csak az Overwatch-nak, a Call of Duty: Black Ops 3-nak sincs oka szégyenkezni, ez ugyanis az Activision szerint még mindig az egyik legkeresettebb játék a jelenlegi generáció gépein. A Black Ops 3 simán verte az Advanced Warfare-t több kategóriában is: jobb eladásokat produkált teljes játékként, DLC-k értékesítésében, és havonta több felhasználóval bírt és több időt öltek bele a játékosok.

Végezetül azt is megtudhattuk, hogy bár az Infinite Warfare esetében kevesebb az előrendelő, a drágább változatokat (amibe ugye a Modern Warfare Remaster is benne van) többen jegyzik elő. Ezzel a játékkal kapcsolatban az Activision továbbra is reményekkel teli, és ezután azért ez nem csoda.