Immár nem titok, hogy az október 10-én érkező Battlefield 6-ból sem marad ki a battle royale őrület, ami több szempontból is különbözni fog a PUBG-vel (leánykori nevén PlayerUnknown's Battlegrounds) gyökeret eresztett zsáner más képviselőitől – kezdve azzal, hogy a csatatér határát jelentő kör halálosabb lesz, mint korábban bármikor. Mivel a DICE sorozatának alapvető részét képezi a rombolás (amit sajnos nem mindig sikerült megfelelően implementálni), adja magát a kérdés, hogy vajon a multiplayerben látottakhoz fog hasonlítani a pusztítás mértéke, vagy teljesen leradírozhatjuk a száz főt támogató móka térképét?

Szerencsére ez sem titok többé, a franchise producere, David Sirland ugyanis egy rajongói kérdésre válaszolva elárulta, mire számíthatnak a játékosok a földet érés után. „Ugyanazzal a rendszerrel dolgozunk, tehát ugyanazok a törmelékek maradnak a pusztítás után” – írta Sirland X-en (via GamesRadar+). „Nagyban függ a ház típusától és anyagától. Tudjuk jól, hogy nem jó, ha mindent rombolhatóvá teszünk. Persze azt sem lenne nehéz elérni, sőt, amit megalkottunk, az igazából  nehezebb is annál” – tette hozzá.

Egyet kell értsünk a vezetővel, hiszen valóban nem lenne túl élvezetes, ha néhány ember a megfelelő jármű és/vagy fegyver birtokában a földdel tenné egyenlővé az összes épületet – pláne a végjáték során, ahol egy-egy fal vagy tereptárgy is sokat számít. Bizonyos elemek tehát a Battlefield 6 battle royale módjában is elpusztíthatatlanok lesznek (akárcsak a hagyományos multiban), ám mivel részben minden ház rombolható, így sem tanácsoljuk, hogy egy szobában kuporogva várjátok a kör szűkülését.

A borítóképek forrása: Electronic Arts, Xbox Wire