A Bethesdát még nem győzte meg a Wii U
A Bethesda meglátása szerint a Wii U nem felel meg a játékaiknak, így nem is dolgoznak erre a platformra. <br />
A csapattól Pete Hines elmagyarázta a készülőfélben lévő konzolokra való fejlesztés nehézségeit: az egyik probléma az, hogy a platform specifikációi folyamatosan változnak, az ezekhez való igazodás pedig rizikófaktort jekent a fejlesztés közepén. A másik nagy gond pedig az, hogy az új konzollal a felhasználói bázis nullán kezdődik; egy bizonyos mennyiségű ember persze meg fogja venni a játékot, de nem annyian, mintha a mostani gépekre jelent volna meg. A fejlesztőknek döntenie kell, hogy csak az egyik vagy mindkét generációra akarnak-e fejleszteni, s mérlegelni kell azt is, hogy vajon hányan fognak átállni.
A Bethesda tehát még vár, már csak azért is, mert nem gondolják azt, hogy technikai, művészi, vagy történetmesélési szempontból korlátozná őket a jelenlegi generáció, ráadásul egy nagy felhasználói bázisra is támaszkodhatnak, ha kiadnak valamit.