A Clair Obscur: Expedition 33 vitathatlanul az idei év egyik legjobbja, így aztán érdemes odafigyelni, amikor alkotói nyilatkoznak valamiről. Ha a Sandfall Interactive véleményéről van szó, általában a stúdió alapítója és egyben a játék rendezője, Guillaume Broche szokott megszólalni, nincs ez másképp most sem. Egy interjúban annak a bizonyos karakternek a halálával kapcsolatban az alábbiakat mondta:
"Persze, hogy kockázatos az ilyesmi, de ha mi nem kockáztatunk kis stúdióként, akkor ki fog? Az elejétől fogva az volt a filozófiánk, hogy nem a biztosra megyünk, először is azért, mert nem azt akarjuk csinálni, másodszor pedig azért, mert unalmas lenne. Ha bármilyen művészként maradandót akarsz alkotni, kockáztatnod kell, mert biztonsági játékkal csak egy leszel a sok közül."
Láttátok már legújabb videónkat?
"Úgy érzem, hogy a videójátékok, legfőképp a történetmesélést tekintve, túlságosan a biztonságra mennek, szóval ez remek lehetőség volt elválasztani minket tőlük."
És milyen jól is tették, hogy meglépték, amit meg kellett! Játékosként egy pillanat alatt kerültünk padlóra, ahonnan szépen lassan sikerült összeszednünk magunkat, a többi karakter segítségével. Még mindig beleborzongok az élménybe, amit a sztori nyújtott, a látványról, harcokról és zenéről nem is beszélve! Reméljük következő játékukkal is mernek kockáztatni, és az is hasonlóan jól sikerül, mint az Expedition 33!
Borítókép forrása: Sandfall Interactive