• A kis hableány remekül teljesít Disney+-on
  • A Hókusz pókusz 2 óta ez produkálta a legjobb nyitányt a platformon
  • 16 millió megtekintésnél járt az első öt napot követően
  • A mozis pályafutását pedig csaknem 600 millió dollárral zárta

A Rob Marshall rendezésében készült A kis hableány (The Little Mermaid) joggal pályázhat az idei esztendő legutáltabb filmje címre, hiszen olyan gyűlölethullám övezte az adaptációt, hogy még az IMDb értékeléseket is cenzúrázni kellett miatta. A cunami leginkább a főszereplő, Halle Bailey bőrszíne miatt söpört végig az interneten, de egyéb, a modern "igényeknek" megfelelő változtatásokat is eszközöltek (például átírtak dalokat), ami aztán végképp kicsapta a biztosítékot az eredeti rajzfilm rajongóinál – ha engem kérdeztek, teljes joggal. Ettől függetlenül a tengerentúlon csak úgy szelte a habokat az opusz, olyannyira, hogy 298,17 millió dollárral zárta a mozis pályafutását, világszinten pedig 569,52 milliót sikerült öszekalapoznia, ami ilyen ellenszélben azért elég szép teljesítménynek mondható. A sikerszéria pedig – nem meglepő módon – kisképernyőn is folytatódott.

A stúdió ugyanis bejelentette, hogy az adaptáció 16 milliós megtekintést produkált Disney+-on a premiert követő első 5 napban, ami a legjobb nyitánynak számít a 2022-es Hókusz pókusz 2 óta. Ez már csak azért is számít különösen szép teljesítménynek, mert az utóbbi nem hódíthatta meg a mozivásznat, Ariel történetére viszont úgy voltak kíváncsiak ennyien, hogy előtte hónapokig a filmszínházakban úszkált. Meglátjuk, hogy a Hófehérke ugyancsak "modernizált" adaptációja mekkora sikereket fog elérni a nézők körében, az viszont biztos, hogy Rachel Zegler számos indulatot kiváltó nyilatkozatai nem fogják előrelendíteni a feldolgozás eleve rozoga szekerét.