• Nagy tervei vannak a Sony-nak új INZONE márkájával
  • Terveik szerint ők lesznek a Nike az e-sport világában

Június legvégén nem csak a PlayStation-játékosokat, de a PC-s közönséget is megcélzó új termékeket leplezett le a Sony új INZONE márkája részeként, melyekkel nagy tervei vannak a cégnek a Nikkei friss interjúja alapján. Az egyelőre két monitort (M9, M3) és három fejhallgatót (H3, H7, H9) felvonultató INZONE ugyanis a Sony ügyvezető elnökhelyettese, Kii Kazuo elmondása szerint a televízió és hangtechnika világából előlépett cégként előnnyel indulnak a többnyire PC-s gyártók által uralt piacon, tapasztalatukkal pedig végre igazán lebilincselő élményt hozhatnak a játékosoknak. Kii hozzátette, hogy az INZONE termékekkel alapvetően a hardcore PC-s játékosokat célozzák meg és céljuk, hogy hasonló helyzetbe kerüljenek az e-sport világában, mint az atlétáknak cipőt biztosító Nike.