Videójáték-újságírói pályafutásom csúcsának tartom, hogy pár hónappal ezelőtt interjút készíthettem a The Witcher 3 vezető fejlesztőivel. Már ők is említették, hogy valamikor a 3. rész előtt találták ki azt az alapelvet, hogy nem lehet két ugyanolyan mellékküldetés, nem lehet unalmas egy side quest sem. Philipp Weber, a The Witcher 4 narratív rendezője nemrég hozta fel a témát egy interjúban:

"Tisztában vagyunk vele, mik voltak a The Witcher 3 erősségei. Ezekbe nem szabad belepiszkálnunk. Amit mi és a közönség is elvár egy Witcher-játéktól, azt nem ronthatjuk el. Azt hoznunk kell."

"A The Witcher 3-ból tanult narratív leckéket most is ugyanúgy alkalmazzuk majd. Például írtunk pár szabályt az új csapattagoknak a küldetések készítéséhez a The Witcher 4-hez – ezek a szabályok mind a Witcher 3-ból származnak. Persze vannak új megoldásaink az új funkciókhoz, de az alapfilozófia ugyanaz maradt."

Jól hangzik! Én már annak örülnék, ha a végeredmény megközelítené a 3. rész nagyságát, ha fel is ér hozzá, akkor pedig boldogan halok meg. A The Witcher 4 megjelenését egyelőre homály fedi, de sokan 2028-at tartják reális időpontnak. Addig is hibernáljatok le!