Anno az Uncharteden dolgozó Todd Stashwick és Amy Hennig íróként munkálkodott a Visceral Star Wars játékán, ami a stúdió bezárásával átkerült az EA más fejlesztőihez, egész pontosan az EA Vancouverhez, ahol alapos átalakításon esik át. Ahogy az illetékesek mondták: kiszélesítik a játékot.

Most Stashwick Twitteren említette meg, hogy ez a titokzatos Star Wars játék gyönyörű, lenyűgöző, vicces és szórakoztató volt, és számára egy igazán egyedülálló utazást jelentett tehetséges, szenvedélyes emberekkel, akik valamit zseniálisat akartak teremteni.

Nos, ez igazán jól hangzik, és talán kár, hogy sosem fogjuk már az eredeti elképzeléseknek megfelelően látni ezt a játékot. De azért az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy bár 2013 óta tudjuk, hogy készül a játék, tulajdonképpen a mai napig nem tudunk annál többet róla, minthogy zseniális lesz. Hasonlították a Star Wars 1313-hoz, a Mercenarieshoz, az alkotók kikiáltották úttörőnek, és még a történetről is volt szivárgás, de…

De se egy trailer, egy cím, igazándiból a legérdemibb infók az alant látható kép, aztán ennyi. Márpedig a tapasztalataim szerint ha egy játékról négy év alatt csak annyit tudnak elmondani, hogy zseniális lesz, de se egy videó, egy kép, de még egy cím sem, ott gondok lehetnek.

 star-wars-visceral-ea-concept-footage.png