
Az úriemberrel való interjúból kiderült, hogy a játéknak azért nem lesz PC-s átirata, mert szinte minden grafikai beállítást (különösen a látványos fizikai rendszert) ki kéne kapcsolni, vagy le kéne butítani, hogy élvezhető sebesség mellett lehessen játszani. Egy korábbi beszélgetés keretében azt is elmondta, hogy szerinte csak egy négyezer dolláros PC volna képes megbirkózni az Euphoriával és a DMM-mel. Az ennél olcsóbb, és ezzel együtt kisebb teljesítményű gépeken már a játékosok nem ugyanaz azt az élményt kapnák, mint a konzolos tulajok. A másik, szintén nem elhanyagolható ok az, hogy konzolra könnyebb fejleszteni abból a szempontból, hogy a hardverfelépítés egységes, nem úgy mint a személyi számítógépek esetében.
„Megértem a játékosok aggodalmait, ahogy azt is, hogy ezt a játékot az általuk kedvelt platformon szeretnék játszani, de az igazság az, hogy a játék tervezéséből fakadóan az erősen a szimulációkra és eljárásokra alapuló fizikai rendszert (procedural physics) csak egy nagyon erős PC tudná megjeleníteni. A játék az Xbxo360 és a PS3 képességének határait feszegeti, azonban egy igazán „high-end” PC minden bizonnyal tudná futtatni a játékot.”
„Hagyományosan, ha egy játékot többféle felépítésű PC-n is működtetni akarsz, akkor a grafikai részletességen kell állítani, nem igaz? Sajnálatos módon a fizikát, különösen az eljárásokon alapuló fizikai rendszert nem lehet lebutítani, de még ha ez sikerülne is, vagy esetleg kikapcsolnád az egészet, az alapjaiban változtatná meg a játékmenetet, és ez túlságosan korlátozna minket. Nehéz döntés volt [itt a PC, mint platform hanyagolására utalt], de a fizikát nem lehet butítani.” - Cameron Suey
A napokban a LucasArts örömmel jelentette be, hogy a The Force Unleashed bemutatóját nyolc nap alatt 2,3 millióan (!) töltötték le. A PlayStation Networkről 1,3 millióan voltak kíváncsiak a lézerkardos kalandra, míg az Xbox Live felhasználók a maguk egymilliós letöltésével új rekordot állítottak fel. Az előző csúcstartó a nemrég megjelent Too Human demója volt, az ugyanennyi idő alatt „csupán” 900 ezer letöltést tudott generálni.
És ezzel a programmal 5 sec alatt egy ház összedőlését kiszámolja tégláról téglára akkor ne mondják nekem hogy nem tud 2 hordót megy egy storm troopert megjeleníteni mert hazugság. Ennyi gravitáció simán volt a half life 2 ben és mindenki tudja hogy szinte mindenen fut.
Amúgy el lett mondva, hogy a FIZIKA miatt nem portolható (?) nem pedig a grafika miatt... Csak azoknak írom akik a Crysishez viszonyítják.
Mellesleg én nem bánom. Ha jól hallotam akkor ez nem is egy igazán jó játék úgyhogy nekem mindegy csak ilyen hülyeséget ne akarjanak az emberrek megetetni...
A képeket nézve azon gondolkodom,hogy a Crysis szebb vagy ez,de igazából nem tom eldönteni.. talán a Crysis 1 fokkal szebb? Sztem is csak optimizálni kell tudni aztán nem kell ide 4000$ os gép.. na de ők jobban tudják
hát na... meg kell takarítsak egy kis pénzt egy Xbox360ra... vennék PSPt is... de nem tudom melyik lenne jobb nekem
én már a GoW2ben sem hiszek... most jöhet, hogy "majd akkor nagyot nézek" de én már hitemet vesztettem...
Ja, és ez persze nem azt hiszi, hogy hiszek, annak, hogy nem tudják átírni PCre... ugyanis én nem a játékban vesztettem a hitemet... hanem a LucasArtsban
folytathatnám ezt... de minek? ez van... a "vegyén Xboxot vagy PSt b*meg" kampány célba ért... na de tényleg hagyjuk
igazából ez is egy ok amiért nem írják át. természetesen túlzott az emberke, mivel más okok is vannak itt. pl az optimalizáció költségei, és fáradalmai egyszerűen nem érik meg a PC-s fejlesztést....
de majd egyszer talán mi is...
Tanuljatok meg fiúk optimalizálni
Ennyi és hagyni kéne a teljesen értelmetlen "magyarázatokat ".
Láttam már szebb és jobb játékot PC-n, aminek nem kell 4000$-os gép.