Tegnap a Coca-Cola idei, AI-generált rémálmáról, illetve a PlayStation látványos, de teljesen érthetetlen kedvcsinálóiról értekeztem, ma pedig az Xbox egyik legújabb reklámjáról lesz szó, amivel a Microsoftnak sikerült darázsfészekbe nyúlnia. Semmi extrára ne tessék gondolni: egy Xbox Game Pass promócióról van szó, ami a modern digitális kényelmet állítja szembe a korábbi fizikai példányok korlátaival. Vagy mi:
A fizikai példányokal való viccelődés viszont nem talált be a célközönségnél: rengetegen írták meg rosszalló véleményüket a videó alatt. Az Xbox a saját egykori játékosait gúnyolja ki; aki a fizikai példányokat részesíti előnyben, az idióta - ilyen és ehhez hasonló értelmezések születtek a rajongók körében. Xbox konzolt egyébként nem is tartalmaz a reklám, de ez már csak hab a tortán. Néhány sokatmondó hozzászólás:
"Ezzel most elértétek, hogy 7 évnyi Xbox után PS5-öt vegyek"
"A fizikai játékokkal szembeni tiszteletlenség és elutasítás mindent elmond."
"Az Xbox reklámban egy PC-t mutatnak. LOL"
"Akkoriban volt a gaming aranykora. Nem túl okos ötlet pont azzal összehasonlítani azt, ami most van..."
"A legjobb reklám, hogy PS5-öt vegyen az ember"
"Ez nem az, ahogy most játszunk. Ez az, ahogy TI akarjátok, hogy most játsszunk."
Kijelenthetjük, hogy ez a reklám nem pont azt a célt érte el a közönségben, amit az Xbox szeretett volna. Nektek mi a véleményetek róla?
Borítókép forrása: Xbox


