David Cage: ''Innováció kell!''
A Quantic Dream vezetője osztja azok véleményét miszerint csak innovációval haladhat előre a játékipar. Szerinte engedni kéne a stúdióknak, hogy kockáztassanak.
A Heavy Rain kitalálója, a Quantic Dream vezetője, David Cage azonban azt szeretné, ha a nagyobb csapatok is mernének kockáztatni, hiszen innovációra szomjazik a játékipar. Elmondása szerint manapság rengeteg hasonló játék van, s szétnézve az E3-n sok lövöldét láthattunk idegenekkel a középpontban, sőt akár azt is hihetnénk, hogy ezeket egy és ugyanaz az ember tervezte, annyira hasonlóak.
Szerinte a hiba abban keresendő, hogy egy bizonyos célközönségre koncentrál az ipar, pedig mindenkit meg lehetne fogni valamivel; nem mindenki kíváncsi még egy lövöldére. A megoldás tehát az lenne, ha a stúdiók vállalnák a kockázatokat.