• Az új patch két killer tulajdonságaiba is belenyúl
  • A Trapper több csapdát kap
  • A Spirit viszont kevésbé lesz OP

A Dead by Daylight középső fejezetének frissítésének részeként a Behaviour Interactive megosztotta a kétrészes fejlesztői update első részének leírását. A friss hírek erről a fejezetközi frissítésről a Trappert kedvelő játékosok számára kedvező, a Spiritet kedvelők számára viszont kevésbé kedvező híreket részleteznek. A Trapperrel kezdve, ez a frissítési buff növeli majd a medvecsapdák számát egy-egy meccs során, amik akár véletlenszerűen spawnolnak a helyre, akár az alkalmazandó kiegészítő tárgyak révén kerülnek be. Ez azt jelenti, hogy a Trapper több egyedi medvecsapdája bármikor elérhető lesz erőforrásként. Mostantól 6 csapda spawnol a változó 4-6 csapda helyett. Továbbá, a Trapperel játszva mostantól alapértelmezetten két csapdával lehet kezdeni a meccset. Míg a Trapper buffot, addig a Spirit nerfet kap. Az, hogy a Spirit így jár, talán nem meglepő a veterán Dead by Daylight játékosok számára, hisz sokan úgy vélik, hogy a Spirit az egyik legmagasabbra rangsorolt gyilkos a játékban. Azonban a Behaviour frissítése nem nerfeli a Spiritet a hagyományos értelemben, azaz nem rontja le direkt a képességeit. Ehelyett olyan lehetőségeket ad a túlélők számára (hallhatják és láthatják is a gyilkost), amelyekkel sokkal jobban megküzdhetnek a Spirit ellen, és amelyek korábban egyszerűen nem léteztek. A Dead by Daylight már elérhető mobilon, PC-n, PS4-en, PS5-ön, Stadia, Switch-en, Xbox One-on és Xbox Series X-en.