• Készül a negyedik játék
  • De ezúttal a konzolokat tartják szem előtt
  • A belső teljesítményvizsgálatokat is ezeken végzik

A CD Projekt RED egyik fejlesztője rávilágított egy fontos szempontra, amiben a The Witcher 4 fejlesztése különbözni fog a Cyberpunk 2077-től. A stúdió tanult a Cyberpunk 2077 problémás indulásából, és céljuk, hogy a hasonló problémák elkerülése érdekében a The Witcher 4 már az induláskor is elfogadható konzolos teljesítményt nyújtson. Ugye mindannyian emlékszünk, hogy a Cyberpunk 2077 mire volt képes (pontosabban mire NEM volt képes) például PS4-en – annyira gáz volt a dolog, hogy a Sony el is távolította a játékot a PlayStation Store-ból.

A CDPR a The Witcher 4 esetében a platformokat figyelembe vevő megközelítést alkalmazza, és a demókat és a belső teljesítményvizsgálatokat már direkt konzolokon végzik, nem pedig PC-n. A csapat nemrég elárulta, hogy a Cyberpunk 2077 kijavítása több mint 126 millió dollárba került összesen, szóval érthető, hogy egy ilyen drága bakit nem akarnak ismét elkövetni. Colin Walder hozzátette, hogy a konzolos tesztelést a CDPR csak a Cyberpunk 2077 fejlesztésének későbbi szakaszában kezdte el, finoman szólva sem túl ideális eredményekkel.