Egy korábbi jelentésből kiderült, hogy a GTA 6-ban leginkább a járművek terén tapasztalhatunk változásokat, így minden eddiginél kidolgozottabbak lesznek például az ütközések (és az abból eredő törések). Emellett az időjárás terén is hatalmas változásokra számíthatunk, és nem csupán vizuális szempontból, mivel az esős úton például nehezebb lesz a járgányok irányítása (ez mondjuk pont nem újdonság), a szél pedig nemcsak a vezetést fogja befolyásolni, de kárt tehet például a növényzetben, ahogy a tengerparton is nagyobbak lesznek a hullámok egy-egy erősebb vihar esetén. Emellett a napos idő és az éjszaka is sokkal jobban mutat majd az új bevilágítási rendszernek köszönhetően, ahogy az NPC-k mesterséges intelligenciája is okosabbá válik.

hd-wallpaper-gta-6-vice-city-fan-art.jpg

Most a legújabb felfedezés egy Tobbelobben30 nevű Reddit-felhasználótól származik, aki egy olyan szabadalomra bukkant, amely forradalmasíthatja a GTA 6 játékbeli karakter-animációit. A lényeg az, hogy a szokásos, különálló, előre megtervezett (tehát szkriptelt) animációk helyett egy gyűjteményt építettek a karakterek mozgásához szükséges kis építőelemekből. Ezeket a blokkokat különböző módon lehet kombinálni, hogy animációk széles skáláját hozzák létre. Ez azt jelenti, hogy a GTA 6 változatosabb és élethűbb animációkkal rendelkezhet, mint eddig bármelyik másik videojáték, amely valaha is megjelent. A karakterek teljesen random módon alkalmazkodni tudnak majd benne a különböző helyzetekhez, és az időjárásnak, az energiaszintjüknek és a sérüléseiknek megfelelő módon fognak mozogni, így a játék világa valóságosabbnak és izgalmasabbnak hathat.