• Megjelent a Ghost Recon: Breakpoint
  • A kritikák vegyesek

Ma megjelent a Ghost Recon: Breakpoint, sőt az előrendelők már tegnap nekiveselkedhettek – rá is döbbentek, hogy a mikrotranzakció tételei között pay-to-win elemek szerepelnek, amit a Ubisoft hamar eltávolított azzal a kifogással, hogy véletlen kerültek bele most, ezt későbbre szánták. Ezután a blama után valószínűleg nem fog jól jönni az, hogy az első értékelések kissé vegyesek.

Többségében a jó és a közepes között ingáznak a pontszámok, de a VG24/7 mindenképpen kilóg a sorból, hiszen az ottani kolléga az ötből csak egy pontot volt hajlandó adni. Szerinte a Ghost Recon: Breakpoint ezer sebből vérzik, rengeteg dizájnbeli problémával küszködik és rettenetesen bugos (ez utóbbit több más teszt is felrótta). Összegzésében azt írja, hogy a Ubisoft azon a két fronton bukott el, ahol remekelni szokott, mert a Breakpoint se folytatásként, se nyílt világú játékként nem működik, és még az Anthemmel is szívesebben játszana.

Az eddigi tesztek pozitívumként azt hozzák fel, hogy a fejlesztők sikeresen továbbgondolták a Wildlands játékmenetét, ötletes a fejlődési rendszer és a felfedezés örömét is meg lehet lelni a játékban.

A Ghost Recon: Breakpoint eddigi pontjai

  • VG24/7 – 1/5
  • IGN – 7/10
  • Push Square – 6
  • Metro – 6
  • Cerealkillerz (Német) – 8.3
  • Jeuxvideo (Francia)- 17/20