• Frissítette ügyfélszolgálati feltételeit a Nintendo
  • Már elutasíthatja a cserét vagy javítást, ha a vásárló minősíthetetlenül viselkedik

A Nintendo Switch driftelési jelensége miatt sosincs megállás a Nintendo szervizeiben, a vásárlók indulatai pedig valószínűleg többnyire a javítást végző szerelőkön csapódnak le, aminek most egy fontos változtatás igyekszik véget vetni.

nsoled.jpg

A Nintendo ugyanis nemrég frissítette ügyfélszolgálati feltételeit, melynek értelmében megtagadhatja az adott termék javítását vagy cseréjét, ha a vásárló:

  • megfélemlít vagy fenyeget
  • sértő vagy degradáló megjegyzéseket tesz
  • megsérti a magánéletet
  • jogain túlmutatóak követelései, például lejárt garanciával akar ingyenes javítást
  • ésszerűtlenül bocsánatkérést követel a Nintendotól és alkalmazottaitól
  • ugyanazon panaszt vagy kérést szükségtelenül sok alkalommal teszi szóvá
  • rágalmazó megjegyzéseket tesz a közösségi oldalakon és honlapokon

A változás annak eredménye, hogy a videójáték-iparban egyre gyakoribb az internetes zaklatás és fenyegetőzés, a Nintendo pedig igyekszik így védeni alkalmazottait.