• A Halo Infinite csúszásáról beszélt Phil Spencer
  • Benne volt a pakliban, hogy több részletben adják ki

A hét eddigi legkomolyabb híre egyértelműen a Halo Infinite késése, melyet hiába szántak Xbox Series X nyitócímnek már a kezdetek óta, végül csak később, valamikor 2021 folyamán fog megjelenni. Ennek hátterében nyilvánvalóan az első gameplay bemutató nem kifejezetten pozitív fogadtatása áll, az Xbox üzletág feje, Phil Spencer pedig most kicsit bővebben is beszélt a csúszás hátteréről.

halo-infinite-a-microsoft-csuszas-helyett-majdnem-tobb-reszletben-adta-ki-a-jatekot.jpg

Spencer elmondása szerint az is benne volt a pakliban, hogy több részletben adják ki a játékot különböző időpontokban, de nem érezték úgy, hogy ez lenne a helyes irány, így végül a csúsztatás mellett döntöttek.

"Ez csalódás az emberek számára és csalódás számunkra is. Nagyon vártuk, hogy a Halo Infinite és az Xbox Series X megérkezzenek, egyszerre. [...] Bocsánatot kérek a rajongóktól, mert nem szeretem, ha végül nem sikerül megfelelni az előzetes elvárásoknak. Ugyanakkor hiszem, hogy jól döntöttünk, és hogy hosszú távon ez a legjobb az Xbox, a Halo és a vásárlóink számára is" – mondta Spencer a Gary Whitta által Twitch-en vezetett Animal Talking műsorban.