• A Horizon: Zero Dawn kooperatív játéknak készült
  • Ez játék többi funkciójának rovására ment volna

A Horizon: Zero Dawn a tavalyi év egyik legjobban sikerült játéka, aki játszott vele, minden bizonnyal sokáig emlékezni fog Aloy kalandjaira. A kiegészítő sem kelti azt az érzetet, hogy kivágott tartalom álcája mögé bújva kutakodnak a zsebeinkben, tehát panaszra sincs okunk – és ami a legjobb, mind a kiadó, mind a Guerilla Games hosszú távra tervez a sorozattal. Hogy milyen irányba viszik tovább, még meglátjuk, de talán meggondolandó lenne az a funkció, amit eredetileg ugyan terveztek, ám mégsem került a játékba.

A Horizon: Zero Dawn korai prototípusai kifejezetten két játékossal készültek, árulta el a játék direktora, Mathijs de Jonge egy interjúban. Ám ha ehhez tartani is akarták volna magukat, akkor a játék mintegy felére csökkent volna, mind méretében, mind funkcióiban. Ezt azonban egy akkor még csak szépreményű sorozat első felvonásában nem engedhették meg maguknak, így a váltás mellett döntöttek.

Hogy ez jót tett-e a játéknak vagy sem, annak megítélését rátok bízzuk, de örülnétek ha a folytatás kooperatív módot is kapna?

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!