A Metal Gear Solid Delta: Snake Eater elég gyatrán kezdte meg pályafutását PC-n, a még RTX 5090-eket is megfektető optimalizálatlanságon kívül különböző összeomlások is terrorizálják a játékosokat. A Konami persze tud a hibákról, és már nagy erőkkel dolgozik a javításokon, de addig is, amíg játszható állapotba kerül a Snake Eater, lássuk, milyen grafikai beállításokat érdemes alkalmazni, hogy NE diavetítést lássunk a monitorunkon! Ahogy a S.T.A.L.K.E.R. 2 esetében, úgy most is BenchmarKing videóját hozom fel követendő példaként:
A videó alapján az alábbiakat érdemes beállítani, a DLSS-t pedig Performance-módba kapcsolni:
- Shadows: Medium, vagy High
- Textures: High
- Foliage Quality: Medium, vagy High
- manuálisan beállítani az alábbi értékeket az Engine.ini fájlban, ami az AppData/Local/MGSDelta/Saved/Config/Windows mappában található:
- r.Tonemapper.Sharpen=1
- t.Streamline.Reflex.Enable=1
- fx.EnableNiagaraSpriteRendering=0
Így a 40-50 FPS-ből 50-60 FPS-t csiholhatunk, legalábbis RTX 3060 Ti-kártyával. BenchmarKing persze sorra veszi egyesével, hogyan néznek ki a különböző grafikai beállítások, így mindenki megalkothatja a számára szimpatikus beállítás-halmazot. Nektek hogy tetszik a Metal Gear Solid Delta?