A Metal Gear Solid Delta: Snake Eater elég gyatrán kezdte meg pályafutását PC-n, a még RTX 5090-eket is megfektető optimalizálatlanságon kívül különböző összeomlások is terrorizálják a játékosokat. A Konami persze tud a hibákról, és már nagy erőkkel dolgozik a javításokon, de addig is, amíg játszható állapotba kerül a Snake Eater, lássuk, milyen grafikai beállításokat érdemes alkalmazni, hogy NE diavetítést lássunk a monitorunkon! Ahogy a S.T.A.L.K.E.R. 2 esetében, úgy most is BenchmarKing videóját hozom fel követendő példaként:

A videó alapján az alábbiakat érdemes beállítani, a DLSS-t pedig Performance-módba kapcsolni:

  • Shadows: Medium, vagy High
  • Textures: High
  • Foliage Quality: Medium, vagy High
  • manuálisan beállítani az alábbi értékeket az Engine.ini fájlban, ami az AppData/Local/MGSDelta/Saved/Config/Windows mappában található:
    • r.Tonemapper.Sharpen=1
    • t.Streamline.Reflex.Enable=1
    • fx.EnableNiagaraSpriteRendering=0

Így a 40-50 FPS-ből 50-60 FPS-t csiholhatunk, legalábbis RTX 3060 Ti-kártyával. BenchmarKing persze sorra veszi egyesével, hogyan néznek ki a különböző grafikai beállítások, így mindenki megalkothatja a számára szimpatikus beállítás-halmazot. Nektek hogy tetszik a Metal Gear Solid Delta?