A Metal Gear Solid Delta: Snake Eater ugyan csak ma válik elérhetővé a nagyközönség számára, de akinek már sikerült kipróbálnia, nem túl pozitívan nyilatkozott róla: a probléma forrása nemcsak az Unreal Engine 5, ami a Snake Eater esetében még RTX 5090-eseket is képes két vállra fektetni, hanem a megannyi egzotikus összeomlás is. A Konami most hivatalosan is reagált a problémákra, mindenkitől elnézést kértek az okozott kellemetlenségekért, és már javában dolgoznak egy javításon.
A javítás olyan hibákat orvosol majd, mint:
- crash, ami akkor jelentkezhet, ha ételszerzés közben, egy késelős sorozat után újabb késtámadást hajtanánk végre
- crash, amit a Crocodile Cap eltávolítása okozhat a Survival Viewerben
- crash, amit ételgyűjtögetés közben egy éhes krokodil közelsége okozhat
- előregurulásból kúszásba való átmenetnél a karakter a levegőben ragadhat
- bizonyos helyeken, ahol a kamera Intrusion View-ba vált, korlátozottá válhat a karakter irányítása
- crash, amit a Radio Window megnyitása okozhat
Az UE5 miatti problémákat sajnos nem látjuk a felsorolásban, de bízzunk benne, hogy a teljesítményen is finomhangolnak majd. Azt még egyelőre nem tudni, mikor érkezik a patch, de a Konami úgy fogalmazott, hogy "egy kicsit több időt vehet igénybe a javítások beemelése", szóval nem az elkövetkezendő napokban számíthatunk rá. Nektek hogy tetszik eddig a játék?