Ken Levine, a BioShock mögött is álló játéktervező a Developnak fejtette ki véleményét Guillermo del Toro THQ-nak készítendő játékprojektjéről. Ken szerint a híres rendező tévúton jár, mert a játékipar nem fenékig tejfel.

"Azt hiszem, soha nem csinált játékot korábban. Lehet, hogy ebben is zseniális. De jó játékot fejleszteni nagyon-nagyon nehéz feladat. A szórakoztatóipart körüllengi egy olyan aura, mely szerint a videojátékok világa igazából egy előszoba, s gyakran hallani másoktól, hogy »Egyszer majd felnőtök hozzánk!«. Holott a mi területünkön már így is túl sok filmes szakember mozog. Beugrálnak közénk a nagy rendezők, csak mert azt hiszik, mindenhez értenek." -- érvelt Levine, majd folytatta.

"Én csak azt kérdem, miért? Miért tenne ilyet mondjuk egy játéktervező? Mi értelme két kreatív vonalon is futni, és miért kéne nekem egy filmes szakember segítsége jobban, mint fordítva?"

Ken hozzátette még, hogy náluk, az Irrational Gamesnél a történet csak a játék része, s emiatt soha nem fognak átvezető videókat készíteni. Hogy igaza van-e vagy sem, majd kiderül, noha tény, hogy a nagy filmesek játékos próbálkozásai eddig sem lettek túl sikeresek, vagy ha igen, akkor az adott személyek csak apróságokba avatkoztak be (pl. Spielberg a Medal of Honor esetében).