Kihalnak az RTS-ek?
A Sins of a Solar Empire fejlesztői szerint igen, és az a trend, hogy a stílus lassan a StarCraft II kiegészítőivel válik egyenértékűvé, egyáltalán nem ér fel egy mentőövvel. Ti mit gondoltok? <br />
"Az RTS-ek számomra kissé sekélyessé váltak, ami szerencsétlen helyzet, mert ezzel a stílussal nőttem fel, rengeteg stratégiát játszottam és ilyen játékokat is készítek. Vagy legalábbis készítettem. Úgy gondolom, hogy egyszerűen megváltozott a világ. A Company of Heroes siker lehet, a StarCraft II pedig egy anomália. De a többi rokon játék egyszerűen nem hoz elég pénzt a konyhára. Ez egy haldokló piac." -- fogalmazott Fraser az RPS-nek adott interjújában.
Hozzáfűzte, hogy a Total War-sorozat is nagyszerű, de akárcsak a Sins of a Sloar Empire, a Sega franchise-a is elfordult a klasszikus RTS-játékmechanikától. Tény ami tény, egyre kevesebb valamirevaló stratégiát látni, és amik kijönnek sem olyanok, mint régen -- gondoljunk csak a kiherélt Generals 2-re, ami most már free-to-play akció-RTS-nek készül. Ti mit gondoltok, Brian túl pesszimista?