• Gondok vannak a fejlesztéssel
  • Már többször újrakezdték az egészet
  • Nem biztos a 2025-ös megjelenés sem

Különböző források szerint a BioShock 4 egy nyílt világú FPS lesz, amelynek helyszíne Borealis, egy város az Antarktiszon. Arról egyelőre nincs semmiféle érdemi információ, hogy a negyedik epizód ugyanabban az idősíkban játszódik-e majd, mint az első három BioShock-játék, és hogy a főszereplő továbbra is használhat-e különleges képességeket (plazmidok, vigorok) a harcban. A BioShock 4 lehetséges játékmenetének részletei mellett számos pletyka keringett korábban is arról, hogy a Far Cry 5-ból ismerős Liz Albl által vezetett narratív csapat állítólag többször átírta a forgatókönyvet.

A neves kiszivárogtató, az Oops Leaks Twitter-bejegyzése szerint a BioShock 4 állítólag azért késik, mert a stúdió különböző nehézségekkel küzd. Ezek között elsődleges, hogy tavaly megint a nulláról kezdték felépíteni az egész koncepciót, de a menedzsmenttel kapcsolatos problémák és a bizonytalan pénzügyi siker is mind ott állnak a háttérben, amelyek miatt a BioShock 4 a fejlesztési pokolban fog ragadni, ha ezeket a problémákat nem oldják meg sürgősen. A szivárogtató azt is hozzátette, hogy ha a 2K Games és a Cloud Chamber nem jelenti be a játékot idén nyáron, akkor "nulla esély" lesz arra, hogy az eredeti tervek szerint 2025-ben tényleg megjelenik.