A Divinity: Original Sin azon kevés játék közé tartozik, amik megmutatták, hogy lehet jól csinálni, és hogyan kell jól csinálni a korai hozzáférést. Megjelenése után az eladások meredeken íveltek felfelé a kritikusok és a közönség egyöntetű elismerése mellett, tennénk hozzá, megérdemelten. Bizalommal nézhetünk elébe a folytatás rajtjának is, a Kickstarteren alaposan megtámogatott játék szeptember 15-én már elérhető lesz, végleges megjelenése decemberre várható.

A kampánynak négy játékos kooperatív módon is nekiveselkedhet, de lesz PvP „Arena” ahol csapatok mérkőzhetnek meg egymással, és egy táblás szerepjátékokhoz hasonló, játékmestert játékosokkal szembeállító „Game Master Mode”. Az öt játszható faj (ember, elf, törp, gyíkfajzat, élőholt) mindegyikéhez külön képességfát és több eredettörténetet is kapunk, ami a faji és nemi hovatartozásunkkal együtt nagy hangsúlyt kap majd a történet során. A nem játékos karakterek hozzáállása kalandorainkhoz, illetve csapatunk tagjainak egymás közti viszonya mellett egyes küldetések másképp alakulnak, vagy nem is lesznek elérhetők, minden attól függ kik és mik vagyunk.

A körökre osztott harc további taktikai lehetőségekkel bővül, a már ismert elemi kölcsönhatások tárháza szélesedik, de fedezékrendszer is helyt kap, és forgatható kamera mellett szemlélődhetünk majd. Egy szó mint száz, minden földi jóval meg lesz pakolva a Divinity: Original Sin 2, a magunk részéről már alig várjuk hogy számolatlan órát ölhessünk bele. És ti?