• Divinity: Original Sin 2 részletek
  • Generációkkal az előző játék után járunk
  • A történet szerint üldözik a varázsképességekkel bíró polgárokat
  • Játékosokként az egyik ilyen gyanús alakot alakítjuk majd
  • Singleplayer mód mellett lesz kooperatív és kompetitív multiplayer
  • Új ellenfelek, taktikai lehetőségek és képességek mutatkoznak be
  • Újdonság a fedezékrendszer, a lökés/húzás, a Source Skills és a Skill Crafting
  • A Skill Craftinggal egy képességet és egy varázslatot kombinálhatunk
  • A Larian Studios 500 ezer dollárt kér a játékra
  • Divinity: Original Sin 2 megjelenés: 2016. december

Immáron lehet lapátolni a pénzt a Divinity: Original Sin 2 fejlesztésére, a csapat pedig el is mondta, hogy miért érdemes támogatni a projektet. Röviden: nagyobb, összetettebb és izgalmasabb lesz a játék, mint az elődje, miközben megtartja azokat az elemeket, amiért sokaknak tetszett a 2014-es program.

A történet generációkkal az Original Sin eseményei után kezdődik, amikor is Alexandar kihirdeti: minden varázsló a birodalom halálos ellenfele, így ha garantálni szeretnék a biztonságot, minden erejüktől meg kell fosztani a gyanús egyéneket, élettelen, érzelem és szabad akarat nélkül lényekké degradálva őket.

A játék főszereplője az egyik ilyen gyanúsított alak, aki éppen menekülőben van. A játék elején rajunk áll, hogy melyik fajt és kasztot szeretnénk választani, illetve azt, hogy milyen háttérrel vágunk neki a kalandnak. Mindez nem csak azért fontos, mert a szereplőnk jobban beleillik, az ezúttal egyébként jobban kidolgozott világba, hanem azért is, mert a kezdeti döntéseink kihatással vannak arra, mit tehetünk és mondhatunk (új dialógusrendszer) később.

A Divinity: Original Sin 2-ben legfeljebb három társunk lehet, akikkel a singleplayer kampányban, vagy a kooperatív esetleg a kompetitív multiplayer módban kalandozhatunk. Az utóbbi újdonság, ezúttal ugyanis egymás ellen, a csapat közös érdekeinek ellentmondó célokat is űzhetünk -- ezt természetesen az adott karakter háttere dönti el, de nem kötelező hátba szúrni senkit, a fejlesztők ígérete szerint megtalálhatjuk a közös nevezőt. Minden a játékos döntéseitől függ.

A Larian Studios igyekszik megőrizni a harcrendszer azon elemeit, amit a játékosok szerettek, ugyanakkor nem félnek kibővíteni azt. Új ellenfelekre, taktikai lehetőségekre és kihívásokra kell számítani, illetve jönnek újdonságok, úgy mint a fedezékrendszer, a lökés/tolás, a Source Skills, valamint a Skill Crafting. Az utóbbi a legérdekesebb, ezzel ugyanis egy képességet és egy varázslatot párosítva új, a két „alapanyagnál” erősebb csapásra tehetünk szert. Egy példa: silence+ summon spider= summon stealth spider. A fejlesztők több száz varázslatot és képességet ígérnek, amiből kedvünk és persze képességeink szerint válogathatunk majd.

Mindezen kívül lesz kontrollertámogatás, osztott képernyős kooperatív mód, valamint egy jelentősen kibővített szerkesztő, amivel a moddereknek próbálnak kedveskedni.

A Larian Studios összesen 500 ezer dollárt szeretne összegyűjteni a játékra, amiből eddig, nem sokkal a gyűjtés indulása után, már 100 ezer dollár meg is van, így minden valószínűség szerint révbe fog érni a projekt.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!