A napokban az ingyenes Valhalla DLC játékigazgatója, Mihir Sheth tweetelt egy érdekes részletet a játékmód fejlesztéséről. Kiderül belőle, hogy a God of War Ragnarök bővítményében van egy olyan "végjáték-kihívás", amely annyira nehéz, hogy a fejlesztőcsapatból senki sem tudta teljesíteni a játék legnehezebb szintjén. Az új frissítés egy roguelike-módot kínál, és ha az egészet a "Show Me Mastery" fokozaton szeretnéd végigjátszani, akkor a nehézségi szintet rögtön a kaland elején ki kell választanod. Sheth szerint azonban nem árt felkötni a gatyát, mert legnehezebb fokozaton komolyan izzasztó lehet a játék, még a legtapasztaltabbaknak is!

Eközben a God of War Ragnarök írója, Orion Walker utalt arra, hogy a nemrég megjelent Valhalla DLC után még több sztori-kontent érkezik. Walker sejtelmesen közölte a játékosokkal, hogy a DLC befejezése nem jelenti Kratos történetének végét, bár természetesen semmit nem árult el azzal kapcsolatban, hogy pontosan hogyan is fog folytatódni a sztori. A Valhalla mindenki számára ingyenes, akiknek már megvan az alapjáték.