A fejlesztést vezető Carlos Montero a Rock Paper Shotgunnak adott interjújában elárulta: túl nagy fába vágták a fejszéjüket, a helyzetüket pedig tovább nehezítették olyan ígéretekkel, amiket képtelenek voltak betartani. A helyzet az, hogy nem készíthetnek egy egyszerű átiratot, hiszen a szerzői jogok miatt ez illegális, így lényegében egy remake-en dolgoznak, amihez több mint 2000 egyedi modellre és megrendezett jelenetre, valamint 6500 sornyi dialógusra van szükségük.
A csapat célja az, hogy a játékuk minden szempontból Valve-minőségű legyen, ám ez egy roppant nehéz feladat, s maguk sem tudják, hogy mikor lesznek kész vele, az viszont biztos, hogy nem ígérnek semmit, sőt már azt is megbánták, hogy annak idején kiadták azt a videót, hiszen csak ártott nekik. A munkálatok ezentúl szépen csendben folynak majd, s csak akkor adják ki a játékot, ha az kész.