• Az Anthem volt a legjobban fogyó játék februárban az USA-ban
  • A hardverek közül továbbra is a Switch teljesít a legjobban
  • A piac összességében 4%-os növekedést produkált 2018-hoz képest

Azt nem mondhatjuk, hogy nagy ujjongás közepette jelent meg a BioWare új fejlesztése, az Anthem február közepén, hiszen a kritikusok és a gamerek részéről sem kapott túlságosan jó értékeléseket a játék. Úgy tűnik azonban, hogy a kezdeti eladásokkal nem lehet elégedetlen az EA, hiszen az Egyesült Államokban az Anthem sikeresen megnyerte a februári hónapot - sőt, a BioWare történetét nézve csak a Mass Effect 3 nyitott nála jobban a tengerentúlon.

A második szintén egy újonc lett a Jump Force személyében, a januári első Kingdom Hearts 3 pedig még mindig ott van a dobogón - az első két hónap alapján egyelőre ez az év legjobban fogyó játéka Amerikában, megelőzve az Anthemet és a Resident Evil 2-t. A Top 20-ba a Far Cry New Dawn (4.) és a Metro Exodus (8.) fértek még oda az új megjelenések közül, a Crackdown 3-at ellenben például hiába keressük.

USA szoftvereladások, 2019 február

  • 1. Anthem**
  • 2. Jump Force
  • 3. Kingdom Hearts 3
  • 4. Far Cry New Dawn
  • 5. Red Dead Redemption 2
  • 6. Resident Evil 2
  • 7. Super Smash Bros. Ultimate*
  • 8. Metro Exodus**
  • 9. NBA 2K19
  • 10. Call of Duty: Black Ops 4**
  • 11. New Super Mario Bros. U Deluxe*
  • 12. Mario Kart 8*
  • 13. Grand Theft Auto 5
  • 14. Assassin's Creed Odyssey
  • 15. The Legend of Zelda: Breath of the Wild*
  • 16. Minecraft
  • 17. Super Mario Party*
  • 18. Tom Clancy's Rainbow Six: Siege
  • 19. Madden NFL 19**
  • 20. Marvel's Spider-Man

*digitális eladások nélkül
**PC-s digitális eladások nélkül

nagyot-ment-amerikaban-az-anthem-es-a-switch-februarban.jpg

A hardverek terén nincs változás, februárban is a Switch volt a legkelendőbb masina, amiből a becslések szerint 363 ezer példány került a kosarakba. A PS4 és az Xbox One ehhez képest 283 ezer, illetve 225 ezer példányt tud felmutatni, ráadásul amíg a Nintendo gépe 30 százalék növekedést produkált 2018-hoz képest, addig a Sony és a Microsoft konzoljai 22, illetve 29 százalékos visszaesést produkáltak az egy évvel korábbi eredményekhez viszonyítva.

Végezetül, ami a piac egészét illeti: a februári hónap forgalma 1.047 milliárd dollár volt az Egyesült Államokban, ami 4 százalékkal több a 2018 februárinál. Ez elsősorban a szoftveres bevételek 15 százalékos növekedésének köszönhető.