• Megérkezett a Starfield harmadik frissítése
  • Az 1.7.36-os javítás legnagyobb újítása a FOV csúszka
  • De emellett a teljesítmény terén is tapasztalhatunk változást
  • A városi térképekre viszont még várnunk kell

Ahogy azt a Bethesda jó előre megígérte, a Starfield valamivel kevesebb hibával jelent meg, mint a stúdió korábbi címei – bár azért így is született már "néhány" videós montázs, amely bemutatja a legnagyobb (vagy épp legviccesebb) bugokat. Tökéletes játék mindenesetre nincs (pláne nem ettől a csapattól), így a szeptember 6-i debütálás óta már két frissítés is érkezett, nemrég pedig a harmadik, 1.7.36-os verziószámot viselő javítás is befutott. Csodát ugyan nem tesz a tapasz (sőt), de legalább elérhetővé varázsolt egy meglehetősen hasznos, és igazából alapvetőnek minősülő funkciót, a FOV (field of view) csúszkát, így már szabadon variálhatunk a látószöggel.

Emellett a teljesítmény is javult  (mondjuk nálam olyan akadásokat produkált tegnap Xbox Series X-en, hogy öröm volt nézni), ahogy Intel Arc GPU-k esetén is stabilabb lett az élmény, az Echoes of the Past nevezetű küldetés során pedig már nem fogunk tudni elakadni – legalábbis elméletben. Az érdemi változásokra tehát még várnunk kell egy keveset, mivel a stúdió már a megjelenést követően beharangozta, hogy többek között a hivatalos Nvidia DLSS támogatás is be fog kerülni a programba, ahogy dedikált gomb is érkezik az evés lebonyolítására. A városi térképekről már nem is beszélve, melyek hiánya azért eléggé fájdalmas, pláne a kezdeti időszakban, amikor még nem ismerjük ki magunkat a települések utcáin. A többit meg úgyis elintézik majd a modderek, nemde?