• Befutott a No Man’s Sky Synthesis frissítése
  • Testreszabási és tereprendezési funkciókkal bővült a játék

A No Man’s Sky fejlesztésének és megjelenésének története akár tanmesének is beillene a túlígért, agyonmarketingelt és alulteljesítő játékokról. És bár a valóságban nem minden történet ér véget happy enddel, a Hello Games nem engedte el a projektet, és lassan, de biztosan felzárkóztatják a játékot oda, ahol a reklámkampány alapján lennie kellett volna. Most egy újabb frissítés futott be a játékhoz, mely bár tartalomban nem ér fel a No Man’s Sky: Nexthez, vagy akár a Beyondhoz, mégis olyan funkciókkal gazdagítja a játékot, melyekre a közösség már régóta áhítozik.

A hajókat mostantól testreszabhatjuk (na nem az elemeket cserélgethetjük, hanem az osztályát fejleszthetjük, és több tárhelyet aggathatunk rá), amelyekre pedig nincs szükségünk, azt bedolgozhatjuk hasznos és ritka nyersanyagokért cserébe. A tereprendezéshez új eszközöket kapunk, új effektekkel, és már több változtatást megtarthatunk anélkül, hogy törölné őket a rendszer. Karakterünknek többféle megjelenést adhattunk már egy ideje, most hármat el is menthetünk, ha gyorsan akarunk váltani köztük. Az Exocraft is belső nézetet kapott, a csillagtérképet és a tárgylista kezelését is kipofozták, új technológiákat és építőelemeket vezettek be, a felfedezési napló is ráncfelvarráson esett át, több Multi-Tool lehet nálunk egyszerre és még mindig nem értünk a lista végére... Egyszóval nem eget rengető, mégis fontos apróságok garmadáját kaptuk, több száz (!) hibajavítással egyetemben.

no-mans-sky-synthesis-update-key-art.jpg