• Nem tudni, hogy fizetős vagy free-to-play program lesz-e az Overwatch
  • Az sem világos, hogy lesz-e modkészlet
  • Vagy konzolos átirat
  • Valószínű viszont, hogy később új karakterek jönnek
  • És kozmetikai elemeket is kapunk, hogy személyre szabjuk ezeket
  • Egyszemélyes kampány biztos, hogy nem lesz

A Blizzard 17 év után egy új szellemi tulajdonnal jelentkezett a hétvégén. Ez az Overwatch, egy multiplayer lövölde, ami színes, egymástól nagyon különböző képességekkel rendelkező karaktereket vonultat fel -- ránézésre olyan, mint a Team Fortress 2, de az első gameplay-videó láttán annál jóval gazdagabbnak ígérkezik.

A játék jelenleg a fejlesztés korai szakaszában jár, s nem sok információ áll a rendelkezésünkre a hétvégén elmondottakhoz képest. Jeff Kaplan, a játék direktora például nem árulta el, hogy free-to-play vagy fizetős online címet készítenek-e, csak azt, hogy nem akarják lehúzni a játékot, s az sem világos, hogy lesz-e modkészlet, vagy konzolos változat. Ami viszont szinte biztos, hogy a későbbiekben további hősöket fognak bemutatni, e karaktereket pedig kozmetikai elemekkel az ízlésünk szerint alakíthatjuk majd.

Történet teljesen biztos, hogy nem lesz, mármint abban az értelemben, hogy nincs szólista kampány, mert nem passzol a multiplayer élményhez, illetve bizonyos támogató karakterek nem is működnek egyedül. Persze van egy mellékes sztori, egy univerzum, ahol mindez játszódik, de ez az eddigiek alapján nem játszik nagy szerepet.

Az Overwatch bétatesztelése valamikor 2015-ben esedékes, s a Blizzard azt tervezi, hogy jóval többet nyújtanak majd annál, amit a BlizzCon 2014 során kipróbálható volt. A helyszínen 12 hőst, pár pályát és játékmódot próbálhattak ki a szerencsések.