A Remember Me-t nagy várakozás előzte meg, hiszen játékmenete a maga módján egyedinek, világa hangulatosnak, története érdekesnek ígérkezett. Aztán pöppet koppantunk, mert bár azért nem lett olyan rossz a játék, sajnos a szürke középszerből nem tudott kiemelkedni -- pláne a csőben szaladgálással és a rettentő idegesítő kamerakezeléssel.

A Dontnod kreatív igazgatója, Jean Maxime Moris szerint a játék tényleg nem volt hibamentes, de kudarcát inkább egy csúnya tévedés okozta. „Rendkívül büszkék vagyunk a Remember Me-re” -- mondta a Joystiqnak. „Nem volt semmilyen tekintetben tökéletes, de egy bizonyos szinten félreértették. Ez volt az első munkák, és totálisan beárnyékolt minket egy másik, nagy játék árnyéka, a The Last of Usé, amely egy héttel a Remember Me után jött ki. Mindez persze nem mentség, hiszen nem volt hibátlan, voltak gondok vele. Viszont még ma is írnak róla. Hébe-hóba előkerül egy írás, amiben szeretettel mutatják be a játékot.”

„Még a Life is Strange bejelentésekor is több komment úgy hivatkozott a Dontnodra, hogy a Remember Me stúdiója. Szóval még most is, hogy az életünk már a Life is Strange körül forog, nagyon örülünk, hogy a Remember Me még él a játékosok memóriájába. Ez remek!”

Az persze már kérdéses, hogy a többség azért emlékszik még a Remember Me-re, mert remek játék volt, vagy mert csalódott benne. Az utóbbi eset valószínűleg azért nem olyan remek. Akárhogy is, a Dontnod most már a Life is Strange készítésével elfoglalva, amely Moris elmondása szerint sok dologban, főleg vizualitásában fog elődjére emlékeztetni.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!