GURU Extra ***A hírek popupjaA játék fejlesztése lényegesen egyszerűsítve lett, hiszen nem két különböző, egymástól földrajzilag távol eső csapat dolgozik majd két grafikusmotort használva, hanem kizárólag a Danger Close kalapálja a játékot, mégpedig a Battlefield 3 alatt már bizonyított Frostbite 2.0-t bevetve. Az OXM US beszámolója szerint az új motorral a játék remekül fest, hiszen a fejlesztőknek lehetőségük van olyan apróságokat is becsempészni a tűzharcokba, mint például falról leeső posztereket, vagy éppen robbanások után szálló repeszeket, mindemellett pedig természetesen tűéles textúrákra és hihető animációkra is számítani lehet.

A történet továbbra is valódi, katonák által feljegyzett, ám némileg módosított események sorozata lesz, melyek során például ellátogatunk majd a Fülöp-szigetek elárasztott fővárosába -- azt azonban ne várjuk, hogy virtuális formában leszámolhatunk Osama Bin Ladennel. Noha a küldetés tökéletesen passzolna a játék különleges katonái körül forgó történetébe, a fejlesztést vezető Greg Goodrich szerint „ezt a sztorit nem nekik kell elmesélni”, és különben is: nem kaptak engedélyt a forrásaiktól arra, hogy elkészítsék a missziót. Izgalomban azonban így sem lesz hiány, hiszen a fejlesztők parázs akciókat ígérnek, amik nem a szimulációra, hanem a hitelességre törekednek, amit azt jelenti, hogy visszatöltődő életerőnk lesz (hardcore módban viszont egy találat már halált jelent), a célzás pedig engedékeny, s ezúttal már valamivel több taktikai lehetőségünk is lesz a harctéren, például dönthetünk arról, miként és honnan hatoljunk be egy épületbe.

A Warfighterből a multiplayer mód sem marad ki, ám részleteket ezzel kapcsolatban még nem tudunk. Annyi ismeretes, hogy az angol, az ausztrál, a német és a lengyel különleges egység katonáit, illetve az ellenséges oldal egységeit megtestesítve lőhetjük szét egymást. Továbbá kooperatív mód is lesz, ám ez várhatóan nem terjed ki a teljes szólista kampányra.