• Befutott a Star Wars: Jedi Fallen Order kibővített demója
  • Mely 26 percen keresztül mutatja mozgás közben a játékot
  • És jóval ütősebb, mint az EA Playen bemutatott „kistestvére”

Az idei EA Play keretein belül mutatkozott be a Respawn legújabb címe, a Star Wars: Jedi Fallen Order, mozgás közben is, a debütálásnak viszont nem sikerült minden játékos meggyőznie. Sokan attól féltek a látottak alapján, hogy lényegében egy Uncharted-klónt kapunk majd, egyszerű harcrendszerrel és csőszerű pályákkal.

Minderre azonban rácáfolt a játék rendezője, Stig Asmussen, aki a mai nap egy nyílt levélben igyekezett tiszta vizet önteni a pohárba. Asmussen szerint egy koncentrált, összefüggő játékmenet-részletet akartak prezentálni az EA Playen, mely leginkább a fénykardokra és a jedi életérzésre fókuszál, ez viszont nem jelenti azt, hogy a játék mindössze ennyiből állna. A rendező személyesen garantálta nyílt levelébe, hogy a Star Wars: Jedi Fallen Order nem lesz híján a kihívásoknak (a harcrendszer inspirációjául a Dark Souls játékok szolgáltak állítólag), és a pályák sem olyan lineárisak, mint a demó alapján tűnnek. Sokkal inkább többször is bejárható szintekre kell gondolnunk, melyekre többször is visszatérhetünk majd, újonnan szerzett képességeinkkel újabb és újabb szekcióit megnyitva az adott világnak.

Mindezek fényében külön érdekesség, hogy az EA a mai napon közzé tette a nyilvánosságnak megmutatott Star Wars: Jedi Fallen Order demó hosszabb, vágatlan verzióját (ezt privát vetítések során mutatták meg az arra érdemeseknek az E3-on), mely sokkal ütősebbnek bizonyul, mint az eredeti kiadás. Hogy mást ne mondjunk, főhősünk rögtön az elején eltérít egy AT-AT-t, hogy aztán azzal vágjon rendet a birodalmiak soraiban.