• Szóba került a Fallen Order elhalasztása
  • Ezen a Respawn a technikai nehézségek miatt gondolkodott el
  • De végül úgy gondolták, hogy a játék megjelenhet határidőre

A Star Wars Jedi: Fallen Order évek óta a legjobb játék a Csillagok háborúja témájában, nem is csoda, hogy elnyerte a kritikusok és a rajongók tetszését is. Viszont a jó sztori, a remek játékmenet és a páratlan hangulat mellé becsúszott néhány ordas nagy bug is – írom ezt úgy, hogy tesztelés közben én semmi jelentőssel nem futottam össze, ugyanakkor ismerősömnél később volt szerencsém áll-leejtő hibát megtekinteni.

A bugokkal a Respawnnál is tisztában voltak, és Vince Zampella vezérigazgató szerint komolyan elgondolkodtak azon, hogy elhalasztják pár hónappal a Fallen Order megjelenését. Ugyanakkor mindenképpen szerették volna kiadni az ünnepi szezonban, már csak azért is, mert ekkor indult újtára a The Mandalorian és azt nem sokkal később követte a Skywalker kora.

A játék direktora, Stig Asmussen hozzátette, hogy eléggé szorult szituációban voltak, ugyanis igyekeztek több platformra elkészíteni a játékot, miközben szorította őket a határidő, amiből nem akartak engedni. Ráadásul úgy érezték, képesek lesznek rendesen befejezni a Fallen Ordert, és ami addigra már megvolt, azzal kapcsolatban sem voltak aggályaik, úgy gondolták, hogy a rajongók imádni fogják.

Szóval végül a Star Wars Jedi: Fallen Order határidőre megjelent, és bár tényleg akadt benne bug, abban igazuk volt, hogy a rajongók így is imádták. A Respawn ráadásul folyamatosan javítja a játékot, a legutóbbi frissítéssel pedig az előrendelői extrákat is elérhetővé tették mindenki számára.