• Készül a negyedik felvonás
  • Méghozzá Unreal Engine 5-ben
  • Ismét a Crystal Dynamics dolgozik rajta

A State of Unreal 2022 során a mai napon a Crystal Dynamics vezérigazgatója, Dallas Dickinson elárulta, hogy a stúdió elkezdett dolgozni egy új Tomb Raider-játékon. Az Unreal Engine 5-öt használva a reboot-sorozat közelgő negyedik része a játékmenet és a történetmesélés lenyűgözően új szintjét igyekszik majd nyújtani. Bár Dickinson nagyon kevés részletet árult el, feltételezhető, hogy Lara Croft utazásának következő fejezete még egy darabig nem jelenik meg. Az Unreal Engine 5-nek azonban vizuálisan lenyűgöző és magával ragadó sírrablást kell lehetővé tennie.

Az 1996-ban megjelent eredeti Tomb Raider megismertette a játékosokkal a kalandvágyó régésznőt, Lara Croftot. Azóta a franchise egy folytatásos játéksorozatot, több élőszereplős filmet, egy animációs tévésorozatot és még sok mást is magába foglal. 2013-ban a szeretett franchise újraindult egy pusztán Tomb Raider címet viselő reboottal, amely Lara eredettörténetét részletezte, és a túlélőelemekre helyezte a hangsúlyt. A játékot a 2015-ös Rise of the Tomb Raider és a 2018-as Shadow of the Tomb Raider követte, amelyek együttesen egy reboot-trilógiát alkottak. Tavaly a Crystal Dynamics elárulta, hogy a jövőbeli részek egyesítik majd a Tomb Raider idősíkját, hidat képezve a reboot-trilógia és az eredeti játékok között.