• Befutott a Lies of P 1.2-es javítása
  • Ami számos ponton könnyít a játékon
  • Tövvek között redukálja egyes ellenfelek életerejét
  • De emellett a kapacitás is növelve lett

Nem túl meglepő, ha egy soulslike műfajban induló program nehézségi görbéje némileg meredekebb az "átlagos" videójátékokénál, ám sokak szerint (legalábbis a Reddit-felhasználók véleménye alapján) a Neowiznek még így is sikerült átesnie picit a ló túloldalára, az amúgy nagyszerűen sikeredett Lies of P kihívásai ugyanis nem mindig férnek bele az ésszerű kategóriába. Nem példa nélküli egyébként, hogy a játékosok kifejezik az elégedetlenségüket ezzel kapcsolatban, hiszen nemrég a Team Ninja által jegyzett Wo Long: Fallen Dynasty első főellenfelét is visszafogták egy picit a készítők, a Pinokkió történetét kifacsaró stúdió pedig szintén meghallotta a rajongók kérését, így az 1.2-es tapasz több könnyítést is hozott a programba.

A legfontosabb, hogy a csapat lecsípett valamennyit néhány ellenfél életerejéből, valamint jópár főellenfelet (Fallen Archbishop Andreus, King of Puppets, Simon Manus, Arm of God) is hamarabb tudunk megszabadítani a piros csíkjától, így talán kevesebb lesz az egy főre jutó törött kontroller. Emellett megnőtt az esély arra, hogy áttörjük a szembenállók védelmét, plusz azok "kábulata" is tovább tart egy picivel, hogy egyszerűbb legyen bevinni a végzetes csapást. Az egyik boss-nak ráadásul a sebzését is csökkentették, hogy kevesebbszer harapjunk a fűbe egyetlen ütés esetén. További jó hír, hogy a javítás után már 8 Gold Coin Fruitot kapunk 5 helyett, valamint több tárgyat tudunk cipelni a Capacityre költött pontok után. Noha a sokszor unfairnek tűnő nehézség szerves részét képezi ennek a zsánernek, a felhasználók zöme örömmel fogadta a változtatásokat, így vélhetően azok is adnak majd neki még egy esélyt, akik pont a kihívás mértéke miatt hagyták abba a hazugságokkal átszőtt kalandot.