• A Ubisoft Montreal szegényebb lett egy veterán fejlesztővel
  • Jean Guesdon 17 évet töltött a stúdiónál
  • Ő volt az Assassin's Creed Origins és a Black Flag rendezője

Rendkívül nehéz idők járnak mostanság a Ubisoftra, a francia kiadó ugyanis nem csupán a Skull and Bones-t halasztotta el immáron a hatodik alkalommal (a játék ráadásul még így is elég nagy mellényúlásnak tűnik), de számos játékát is törölte – bár tény, hogy ezek zömét eleve el sem kellett volna kezdeni. A nagyobb franchise-ok persze gőzerővel készülnek tovább (Far Cry-ból ráadásul kettő is), de a jövőben valószínűleg kétszer is meggondolják majd, hogy merjenek-e új dolgokkal, IP-kkel próbálkozni. Egyáltalán nem biztos, hogy a körülmények miatt, de a Ubisoft Montreal csapata most egy veterán fejlesztőt is elvesztett, a cégnél 17 évet töltő Jean Guesdon ugyanis a LinkedIn profilján jelentette be, hogy elhagya a köteléket.

Jean elég fontos szerepet töltött be a cég működésében, ő volt ugyanis a széria egyik legjobb epizódjának tartott Assassin's Creed 4: Black Flag, valamint sorozatot alaposan megreformáló Assassin's Creed Origins kreatív rendezője, tehát nem egy könnyen pótolható személyről van szó. A művész természetesen megköszönte a cégnek a náluk eltöltött időt, a távozás oka azonban nem derült ki, ahogy azt sem tudni, hogy hol folytatja pályafutását. A profilja szerint az Origins munkálatai után egy PC-re, PlayStation 5-re valamint Xbox Series konzolokra készülő, voxel-alapú játékon kezdett dolgozni, aminek van némi köze a Minecrafthoz is – egyelőre kérdéses, hogy a távozása milyen mértékben érinti a titokzatos projektet.