• Már nagyban zajlik a Call of Duty: Modern Warfare 2 hatodik szezonja
  • Ami a The Haunting nevet kapta, és a halloween témakörére épült
  • Éppen ezért némi ijesztgetés is helyet kapott
  • A jumpscare-ek azonban a kelleténél egy kicsivel hangosabbra sikeredtek

A halloween közeledtével minden folyamatosan frissülő játék megkapja a maga tematikus tartalmait, ez pedig a Call of Duty esetében sincs másként, szeptember 27-én vette ugyanis kezdetét a Modern Warfare 2 és a Warzone 2.0 hatodik, The Haunting névre keresztelt szezonja, hogy a frászt hozza a gyanútlan játékosokra, akik a zsíros loot reményében futnak (vagy épp ugrálnak, csúszkálnak, nézőpont kérdése) oda egy-egy ládikóhoz. Az eseménynek köszönhetően olyan ismert arcokkal futhatunk össze a pályákon, mint például Spawn (valamint emberi alakja, Al Simmons), Inarius és Lilith a Diablo 4-ből, vagy épp Skeletor a He-Man-ből, a legnagyobb attrakciónak azonban a hónap közepén indult Warzone (és DMZ) esemény, az Operation Nightmare mondható, melynek keretében sötétségbe borult a jól ismert terep, de egyéb meglepetések is akadnak, és ezzel vissza is kanyarodnék azokhoz a bizonyos ládákhoz.

Ahogy azt a fenti klip is jól mutatja, a ládanyitás mellé most már jumpscare-ek is dukálnak, amivel önmagában véve még nem lenne probléma, hiszen ez egy halloweeni esemény, ám az ijesztgetések hangereje miatt már egy hadseregnyi panaszlevél érkezhetett az Activison postaládájába. A képekhez mellékelt hanghatás ugyanis olyannyira fülsértő, hogy az már-már káros az egészségre (legalábbis a kommentelők véleménye alapján), kikapcsolni pedig nem lehet őket, így marad az a fapados megoldás, hogy lootolás előtt nemes egyszerűséggel lejjebb tekerjük a hangerőt. Az elégedetlenkedők miatt a fejlesztők bizonyára változtatni fognak ezen, kérdéses viszont, hogy miért nem tűnt ez fel egyetlen tesztelőnek sem?