Ha neked is eleged volt a Ghost Recon: Wildlands és Breakpoint lazább, Far Cry-szerű felépítéséből, illetve az sem jött be igazán, hogy a Ubisoft taktikai lövöldéje egy casual csörtévé vált az évek során, akkor csak jó híreink vannak a számodra. Alacsonyan szállnak mostanában a következő Ghost Recon pletykái, ami állítólag már jövőre visszahozhatja a köztudatba a kissé félrecsúszott szériát. A hírek pedig mostanában kifejezetten arról szóltak, hogy az új etap visszatér majd a széria gyökereihez: egy lassabb, megfontoltabb, milsim-szerű játékra számíthatunk, ami ráadásul dobja a TPS nézetet, hogy ismét FPS-ként térjen vissza, épp úgy, ahogy azt az első pár epizódjában tette. De nem ez az egyetlen, amit dob az új epizód. A teljes átalakulás jegyében a Ubisoft háztáji motorjának, az Anvil Engine-nek is búcsút mond a Ghost Recon.

ss1e0e76096d4db3896685ad28322222b614e734461920x1080.jpg

Aki pedig arra tippelt, hogy az Unreal Engine 5-ön készül az új rész, annak jár a süti. Érdemes persze megjegyezni, hogy mindezek csak játékipari bennfentesek szóbeszédei, vagyis érdemes pletykaként kezelni őket, de Tom Henderson nem sűrűn vezetett minket félre. Az úriember az Insider Gaming Podcastjében fejtette ki a dolgot:

"Unreal Engine-re tart a játék. Ez nem újdonság, hiszen volt már Unreal Engine-es Ghost Recon a múltban is, és csak utána váltottak Anvilre és Snowdropra. Nem tudom pontosan, hogy miért döntöttek így – talán azért, hogy visszatérjenek a régebbi epizódok érzetéhez. De úgy tűnik, hogy most Unreal Engine 5-ön fejlesztenek, ami mindenképp érdekes."

Hendersonnak egyébként igaza van, hiszen a jóval régebbi Ghost Recon-játékok valóban az Unreal Engine korábbi verzióit használták – aminek persze már szinte nyoma sincs az Unreal Engine 5-ben. A Ghost Recon 2 az Unreal Engine 2-n készült, csakúgy, mint az azt követő Advanced Warfighter konzolos kiadása (a PC-s verziót ekkor a Diesel Engine hajtotta). A széria 2017-ben állt át az AnvilNext 2.0-ra, ám úgy fest, ezt az engine-t egy időre fiókba teszi a Ubisoft.

Borítóképek forrása: Ubisoft