• Megérkeztek a Xiaomi legújabb telefonjai és egyéb okos kütyüi
  • A gyártó emellett vadonatúj logóját is bemutatta
  • Valamint jelezte, hogy beszáll az elektromos jármű iparágba is

Enyhén szólva is zsúfoltan alakult az elmúlt pár nap a Xiaomi életében, a kínai gyártó ugyanis rengeteg újdonságot mutatott be mostanában. Számunkra talán a legfontosabb hír, hogy elkezdődött az abszolút felsőkategóriás Mi 11 Ultra, a kecses és komoly teljesítményű Mi 11i, valamint az ultravékony Mi 11 Lite 5 G és Mi 11 Lite okostelefonok értékesítése, emellett pedig a Mi Smart Band 6 okoskarkötő és a hazai mozizást nagyban megkönnyítő Mi Smart Projector 2 Pro is bemutatkozott.

xiaomi-mi-11-ultra-cover.jpg

Az újdonságok sora azonban nem ért itt véget, a Xiaomi ugyanis leleplezte megújult logóját is, ami része az új „Alive” márkaidentitásuknak. Az új logót a világhírű Kenya Hara tervezte, aki munkája során a szuperellipszis matematikai képletét is felhasználta. Ennek a megjelenésnek a lényege, hogy a gyártó megerősíthesse pozícióját a prémium kategóriában is.

Végezetül pedig komoly hiba lenne szó nélkül elmenni amellett, hogy a Xiaomi beszállt az okos elektromos jármű iparágba is. Az új üzletág egy 1,5 milliárd dollárból indított leányvállalat égisze alatt működik majd, a Xiaomi pedig a következő 10 évben újabb 10 milliárd dollárt tervez az elektromos autózásba fektetni.

milogon3global-2-1024x512-1.jpg