Elképzelni is nehéz, hogy amit a Ubisoft a Watch Dogs: Legionnal ígér, azt maradéktalanul is be tudja tartani. Vagyis a játékban, amibe szabadon grasszálhatunk London utcáin és belefuthatunk több száz NPC-be, bárkiből főszereplőt csinálhatunk, a buszra várakozó nagyitól kezdve az építkezésről hazatérő munkáson át az MI6 egykori ügynökéig. És persze mindenki kapcsolatban áll mindenkivel.

Mindehhez még hozzávehetjük azt, hogy minden egyes szereplő egyedi hátteret kap, ráadásul egyedi arcot és hangot is. Persze Dagobert bácsi, Bruce Wayne és Tony Stark összes vagyona is kevés lenne ahhoz, hogy a Ubisoft ennyi NPC-hez szerezzen színészt, szóval más megoldást kellett találniuk az egyedi figurák kialakításához.

Clint Hocking kreatív direktor az Edge magazinnak árulta el, hogy a színészek hangját egy modulátor segítségével többféleképpen változtatták meg, így egyetlen ember akár egy tucat NPC-nek is adhatja a hangját anélkül, hogy rájönnék, mindenkit ugyanaz szólaltat meg. Ehhez hozzájárul még, hogy a forgatókönyvnek 20 különféle változata van, szóval a dialógusok szintén elég nagy diverzitást kapnak, legalábbis Hocking szerint.

Hogy a karakterek is különbözőek legyenek, a fejlesztők fotogrammetriával több tucat arcot vettek alapul, és ezt kombinálva az „innovatív animációs technikával” sikerült „szó szerint több ezer egyedik arcot” létrehozniuk.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!